همشهری آنلاین: مسئول دفتر رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری گفت: رای پایانی پرونده دوپینگ وزنه‌بردار فوق سنگین ایران تا هفته آینده از طریق سایت این فدراسیون اعلام خواهد شد.

ali hosseini

اوا بالوق در گفت و گو با فارس در خصوص اعلام رای نهایی پرونده سعید علی‌حسینی اظهار داشت: رای نهایی تا هفته آینده اعلام می‌شود و جواب قطعی و جزئیات کامل آن نیز بر روی سایت رسمی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری منتشر خواهد شد.

سعید علی‌حسینی، وزنه‌بردار فوق سنگین ایران بعد از مسابقات قهرمانی 2009 جهان در کره به دوپینگ متهم شد و فدراسیون وزنه‌برداری چند ماه بعد در خبری اعلام کرد که این ورزشکار به دلیل مثبت بودن نمونه دوپینگ، در کره وزنه نزده است، اما کادر فنی تیم ملی گفته بود که علی‌حسینی به علت مصدومیت روی تخته نرفته است.

با توجه به این که نام این ورزشکار به عنوان یک دوپینگی در رسانه‌ها مطرح شده، اما فدراسیون جهانی اسم وی را بر روی سایت خود منتشر نکرده است، کمیته دادرسی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری برای بررسی پرونده این ورزشکار دو نشست را در 25 خرداد ماه و 13 شهریور ماه با مسئولین فدراسیون ایران برگزار کرد، اما جواب قطعی را تا به این لحظه اعلام نکرده است.

کد خبر 118210
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز